luni, 8 iunie 2009

Scump doamna, scump, dincolo era mai ieftin...

Nu stiu ce-i cu vremea asta. Cand mor de cald la umbra copacului cand ploua, tuna si fulgera precum azi. Ce-i cu vremea asta nehotarata, furtuna ce lasa copaci rupti in urma, 35 de grade la umbra si ploaie? Trecand peste asta, azi mi-as fi dorit o zi insorita daca tot a fost libera pentru majoritatea oamenilor, a celor cu servici, hmm... trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea asta. Asadar dupa ce am facut niste cartofi la tava cu pulpe deasupra, salata si un fel de sos tzatziki am decis ca ar fi bine sa iesim la un film in Mall, ca doar asta stie romanul cand e naspa afara... sa se Malluiasca. Pantofii in picioare fundu in masina si directia Plaza Romania, unde am dat gata 3 clatite cu doua feluri de umpluturi - 24 lei, 3 bilete la film - 56 lei, 2 ape plate - 14 lei, un nachos cu doua sosuri - 18 lei, satisfactia unei seri la limita esecului nepretuita, pentru toate celelalte exista Mastercard. Deci o seara in 3 s-a rezumat lejer (lejer = cuvantul folosit atunci cand nu mai ai servici si iti dai seama ca nu mai poti cheltui ca inainte) la 112 lei. Nu ar fi asta o problema... dar m-au dat pe spate apele si nachos-ul. Adica cum sa iei doua ape plate cu 7 lei bucata... ca nici la terasele de fitze din herastrau nu cred ca sunt atat, doua ape Dorna, iar nachos-ul asta 18 lei... parca am comandat ceafa de porc cu garnitura. Sau vorbesc eu prostii doar pentru ca am ramas acum fara servici si mi se par toate scumpe. Nu cred! Nu mi s-au parut scumpi niste pantofi de la reebok la 240 de lei. Dar o apa plata la 7 lei chiar mi se pare scumpa!
Nu mai vorbesc despre bani ca ma deprim. Am vazut "Sejur cu surprize" super film. Am ras de m-am prapadit la multe faze. S-a terminat si filmul si parca mi s-a facut pofta sa merg in Grecia! In drum spre iesire am trecut si pe la Peacock un magazinas ieftin din Mall. Am ajuns la sectiunea femei pe care ei o scrisesera WOMENS, hm... ma uit si la barbati: MENS.
Nu am stralucit niciodata la engleza dar parca pluralul era WOMEN si MEN nu cu S la sfarsit! Dar, ma rog, cine sunt eu sa fac astfel de observatii unui ditamai magazinul! Si totusi... e corect ca mine, nu-i asa?

Votati in sondajul din dreapta sus!

2 comentarii:

  1. depinde din buzunarul cui privesti preturile astea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu c-as fi nici eu expert dar ai dreptate, se scrie fara 's' in ambele cazuri.

    RăspundețiȘtergere