luni, 15 iunie 2009

Weekend la mare.

Sambata dimineata (dimineata insemnand 11) dupa ce am facut ochi, m-a pocnit intrebarea: Ce facem in weekend? Prima sugestie a fost plaja la Water Park, apoi am dat un telefon pentru cazare la Busteni iar la ora 4 ne-am cazat la pensiunea Teo din Costinesti!
Am reusit de data asta sa iesim bine pe autostrada nu sa ne mai ratacim prin Baba Novac cum am facut data trecuta. Am bagat benzina de la un Luk Oil cu 3,8 lei. 20 de metri mai inainte pe stanga alt Luk Oil cu pretul afisat de 3,78 lei. Am intrat pe A2, prima portiune fiind dezastruoasa. In loc de bitum pe autostrada sunt niste placi de beton prost imbinate. Pe drum un Mini Cooper care era, acum, si mai Mini ca intrase frontal in nu stiu ce!
Ajungem in Costinesti si dau peste vila Teo. Am facut un tur al vilei si am ramas surprins. 4 etaje, camere putine si mari. Peretele cu tablia patului este placat cu piatra stratificata iar niste spoturi bateau din tavan peste el incat pe intuneric efectul era cat se poate de interesant! In baie o cabina de dus mare, gresie si faianta si pe alocuri ceva insertii de aluminiu, iar capacul vasului de toaleta din lemn masiv. Camera mai are si o terasa foarte mare si niste pereti grosi de ai fi zis ca-i palat. Pretul 100 de lei!
Pe plaja sambata a fost cam racoare din cauza catorva nori. Am mancat la terasa Albert. Mancarea buna la fel si serviciile. Probabil si datorita faptului ca era inceput de sezon iar ospatarii sunt inca cu nervii la locul lor. O plimbare prin oras, clatite cu mar si scortisoara, o sampanie in camera si ... si intr-un final somn pana dimineata la 8 cand m-am infiintat pe plaja cu gandul sa plec acasa crocant!
Si-au facut aparitia si niste pitzipoance care imediat ce au vazut valuri si nisip s-au aruncat in apa si au inceput sa se tavaleasca pe jos in fata aparatului de fotografiat. Zic pitzipoance pentru ca erau insotite de barbatul cocalar cu ceafa groasa si lanturi la gat, iar ele, printesele purtau cu mandrie aurul atat de galben si de prost gust la gat, in urechi sau pe degete. Atat aur vezi pe plaja de ai zice ca pe acolo tin rusii tezarurul Romaniei depozitat!
Soarele ardea, valurile ze izbeau de plaja, intorc capul in stanga si o baba de 60 de ani face topless. Am mancat asa ca intorc repede capul in dreapta unde vad o siliconata ale carei taieturi de sub sani se vedeau de la bulgari, iar in mare... un delfin mort la 50 de metri de plaja, plutind.
Cineva suna la 112 si intreaba ce autoritate se ocupa de asa ceva, apoi niste salvamari au remorcat delfinul si l-au dus in larg. Au rezolvat problema repede, in loc sa il scoata din mare sa il duca undeva!
Cine s-a uitat prea mult la Baywatch sa uite tot ce a vazut acolo despre salvamari caci ai nostri nu sunt deloc asa! Ai nostrii au ochit o englezoaica pe plaja, s-au bagat in seama cu ea si cu insotitoarele ei si le-au propus sa le plimbe cu barca in larg. 2 tipe si 4 salvamari se urca in barca de la mal si... si se rastoarna cu tot cu barca. Intorc intr-un final barca scot apa si pleaca in larg cu pipitele.
Crocant am vrut, crocant m-am facut si am plecat spre Bucuresti. Pe autostrada un alt accident: un autocar infipt in fundul unui autoturism.
Am ajun in sfarsit si in Bucurestiul nostru drag cu multa caldura si praf pentru un nou inceput de saptamana.
Votati in sondajul din dreapta sus!

2 comentarii:

  1. AI reusit sa te angajezi? Sau consumi din ce ai castigat inainte.. si profiti de timpul liber...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Inlocuiesc un om intr-o agentie de publicitate timp de 2 saptamani jumate si sa vedem daca se poate dupa sa raman, in functie de cat au ei de munca. Cat despre consumat ce am castigat... un weekend la mare cred ca e bine venit, mai ales ca am stat si am lenevit pe plaja toata ziua ieri, deci odihna :D

    RăspundețiȘtergere