marți, 16 iunie 2009

Specia motociclistilor

De multa vreme tot vreau sa scriu pe tema motociclistilor. Este ora 2:33 noaptea si tocmai voiam sa ma bag in pat insa un tembel a avut grija sa treaca pe sub geamul meu cu tractorul denumit mai pe scurt motor de-mi tremurara geamurile.
Asadar, ghinionul meu este ca stau intr-o intersectie aproape de Arcul de Triumf si care este foarte circulata de motociclisti care-si dau intalnire la Arc.
In Bucuresti exista doua tipuri de motociclisti cei bine crescuti si cei prost crescuti. Simplu! Din pacate cei bine crescuti sunt doar aceia care si-au uitat motorul acasa si merg pe jos sau cu RATB-ul.
Pentru mine motociclistii sunt precum tiganii. Prost crescuti si cu pretentii de la ceilalti! Stiti probabil reclamele de erau pe la TV acum ceva vreme in urma, cu privire la discriminarea fata de tigani. Pai cu ce ii discriminez eu cand ei se nasc si incep sa fure cand inca merg de-a busilea, cresc putin si incep sa devina obraznici, dezvoltand aptitudini de ciorditor iar cand sunt in putere te taie daca nu le place fata ta pe strada. Insa ei predint sa nu-i discriminam! Pe de alta parte, bizonul pe doua roti, se comporta aproximativ la fel. Face tam tam ca soferii nu sunt atenti la motociclisti, ca nu le fac loc in trafic sa se bage inainte. Mai bizonule ti-as face si loc sa te bagi inainte daca nu ai fi atat de nesimtit sa umbli cu motorul noaptea la 2 si sa ii dai in gura 180 pe Ion Mihalache, ti-as sterge si casca daca nu ai mai sta la semafor si ai tura tinicheaua ca un cretin, m-as uita si in oglinda sa te vad daca tu nu ai veni cu 180 la ora si in doua secunde ai aparea langa mine! Si pentru motociclisti ca si pentru soferi de autoturisme se aplica aceleasi legi. Eu daca ma uit in oglinda si vad unu ca vine cu 60 la ora in oglinda consider ca am timp sa ma bag si ma bag, dar daca ma uit in oglinda si nu vad nimic apoi unu cu motoru se urca pe mine ca el a venit cu 200 la ora si a facut 300 de metri in 5 secunde.
In orasul asta si mai ales in tara asta nu exista nici un fel de norma de poluare fonica? Este voie ca acesti motociclisti sa stea la semafor in haita si sa isi tureze motoarele, indiferent de ora zilei? Daca vrei nene motor ia-ti-l si mergi de te da cu el in afara orasului! Sa nu te mai aud ca tu ai mers regulamentar pe strada si ti-ai rupt gatul cand unu ai iesit dintr-o curte! Nu ma misca deloc atunci cand aud ca un motociclist a murit. Ma mahneste doar prostia lui de om care a descoperit motorul si are impresia ca este Dumnezeu in Bucuresti!
Nu am vazut pana acum motociclisti civilizati.
Daca cineva are vreo problema cu ce am scris aici, pe motiv ca este motociclist sau are prieteni motociclisti l-as ruga sa nu mai fie subiectiv si sa priveasca putin altfel situatia. Sigur exista si motociclisti civilizati si respectuosi care stiu ca nu detin acest oras, dar sunt foarte rari, pentru ca sunt multi pustani tampiti dornici de afirmare cu tinichelele lor.
Promit ca am sa scriu si cand am sa vad primul motociclist civilizat.
Pana atunci dragi bizoni pe tinichele va doresc mai multa minte!
Noapte buna!

Votati in sondajul din dreapta sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu