vineri, 15 mai 2009

DNA-ul trage Vantu(ri)

Am citit un articol pe evz despre o ancheta a DNA-ului asupra unei returnari de TVA companiei PSV Company (fost Petromservice) de 62 de milioane de euro. Pe Vantul il amuza aceasta ancheta. E si normal sa te amuze cand iti bati joc de o tara intreaga (ce-i drept o si meritau putin, daca au sperat ca o sa devina toti milionari prin FNI) si nu ai nici o jena, si stai prin Creta sau Cipru sau pe strada Paris la nr. 7 si 12 fix langa Guvern facand afaceri cu statul. Nu stiu cum de mai are curaj sa stea prin tara dupa binele care l-a facut depunatorilor la FNI. Dar, dupa cum am mai spus in postarile anterioare, noi romanii suntem un popor tolerant. Lasa ba, noi sa fim sanatosi.
Revenind la cele 62 de milioane de euro TVA ma apuca spumele cand ma gandesc ca eu daca la mine la firma am de recuperat TVA de la stat de 90 de milioane si fac actele ca sa il primesc ma trezesc pe cap cu o armata de inspectori fiscali care imi trag niste amenzi si ma lasa si fara nici un TVA.
Cum e posibil ca statul sa arunce asa repede cu banii cand cere unu jde mii de milioane de euro iar pe astia mici si amarati ii calca pe cap. Eu astept de 4 ani sa fiu despagubit in baza legii 10/2001 iar ANRP freaca astia niste dosare de nu iti vine sa crezi, tot ca sa nu dea banii catre pagubiti...
In Romania se trag tunuri de milioane de euro iar anchetatorii habar nu am ce fac. Asa mi-as dori sa stiu cum merge treaba asta la ei, de pot sa scape atat de usor cu acest sport national "inchisul ochilor".
Traim in Romania si... si eu unu m-am saturat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu