marți, 19 mai 2009

Parcari nu va facem, da va ridicam masinile!

In urma cu cateva saptamani, la birou unde ne parcam toti masinile pe niste straduce laturalnice si le inghesuim precum sardelele, am gasit la sfarsitul programului o hartia in geam din partea Primariei, daca nu ma insel, cum ca conform nu stiu carei Legi, toata masinile parcate neregulamentar vor fi ridicate.
Acum dupa o zi de munca, zi care nu fusese tocmai lejera si cu nervii intinsi la maximum, iesi ca omul de la birou sa mergi spre casa si vezi o astfel de aberatie in geam. Adica cum conform nu stiu carei legi, mi se ridica masina daca am parcat-o neregulamentar! Pai cum altfel as putea sa o prchez? Unde? Dar stai, greseala mea. Eu uit mereu in ce tara traiesc si uit ca aici legile nu sunt facute logic. Adica logic este ca atunci cand dai o lege sa poate fi si respectata. Logic este ca atunci cand vrei sa ai un oras civilizat si aerisit, sa nu mai dai autorizatii de construire pentru cladiri de birouri fix in centrul orasului. Logic ar fi, pentru ca suntem o tara europeana acum, sa facem marcari supraetajate, sau subterane, care sa acopere o anumita arie a orasuluim, un anumit numar de locuitori. Asa ar trebui sa se intample intr-o tara cu pretentii de tara europeana. La noi nu vezi decat spagi date pentru autorizatii de cladiri in centrul orasului, schimburi de terenuri agricole cu intravilane de milioane de euro in oras.
Este posibil si legal dar ilogic sa construiesti cladire langa cladire dar sa nu vrei sa faci si o parcare pentru tot fluxul de oameni care se invart in jurul cladirii.
Si revenind la problema noastra, cum sa zici ca de maine ridicam masini daca nu sunt parcate regulamentar? Pai unde sa la parchezi nene administratorule de sector, la mamica dvs. in ... curte? Sa le punem una peste alta pe un singur loc de parcare?
Gaseste alta solutie, nu veni cu fantezii din astea erotice, ca te asigur ca sex ce o sa iti iei si tu si doamna ma-ta si tot neamul tau, de nu o sa iti vina sa crezi!
Si in plus... va jucati cu focul, pentru ca o sa starniti voi odata cativa oameni care o sa va dea in judecata pentru legi si masuri aberante si o sa v-o luati in stil grande.
Multa bafta si astept sa imi ridicati masina, ca direct la CEDO ajung cu voi!

P.S.: Mi-am adus aminte de acea hartie deoarece azi la intersectia Ion Mihalache cu Dr. Felix (parca e dr. felix) baietii ridicau de zor un Citroen C2, parcat neregulamentar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu