duminică, 22 februarie 2009

Am terminat si facultatea

Saptamana asta am reusit sa termin ce am inceput acum 6 ani si trebuia sa termin acum 2 ani. Am terminat facultatea si mi-am luat si licenta. 8.33 pentru mine este o nota suficienta avand in vedere ca oricum nu ma interesa prea mult de facultatea asta (Matematica-Informatica, sectia Informatica) si de diploma. Tot meritul este al mamei care a tras de mine din clasa ... I-a pana vineri 20 februarie 2009. Nu am fost niciodata un copil care sa ia premii sa fie desteptu clasei. Eu am zis de la inceput ca o sa invat ce imi place si o sa fac ce imi place. Mi-a placut matematica insa doar o parte. Mi-a placut informatica, insa matematica in plus din facultate m-a facut sa imi pierd interesul. Nu mi-a placut sa invat prostiile pe care le-au descoperit unii. Nici sistemul nostru de invatamant nu este conceput de asa natura incat sa te atraga, sa vrei sa descoperi mai mult. Nu. Am facut in facultate o gramada de matematica, foarte aiurea, o gramada de algoritmi, si pentru ce? Dupa ce termini facultatea si te numesti programator nici ca mai poti sa aplici 30% din ce ai invatat in programare. Ma refer la matematica. Asa-i Romania, teoretic suntem o natie de oameni destepti, practic nu mai avem timp sa demonstram asta de la atat teorie. Asa-i si cu facultatea, faci o gramada de teorie, cursuri peste cursuri, sute de pagini de teorie si cand sa faci practica si sa vezi cum se aplica toate astea nu prea mai ai timp. Caci ai 3-4 cursuri a cate 2 ore si 2 laboratoare pe saptamana. Asta este. Au fost unii care au invatat totul. Sa le fie de bine.
Facultatea am terminat-o dupa ce in anul 2 am vrut sa renunt si sa ma apuc de marketing, management, orice altceva decat informatica. Am continuat insa, iar acum, dupa 6 ani, am reusit sa termin si sa imi iau si licenta. Am vrut sa ii zic secretarei sa treaca numele mamei pe diploma, ca eu doar am facut act de prezenta. A ras si a zis ca nu se poate.
Acum, cand eu si maica-mea suntem o echipa, ma gandesc la o alta facultate sau un master. Normal, tot impreuna cu ea.
Nu m-am bucurat ca am obtinut diploma, m-am bucurat ca in sfarsit am terminat si de stresul ala, dar tot plimbandu-ma pe holurile Universitatii, parca imi parea rau ca am facut facultate de 4 ani in 6 ani, in care de fapt am lucrat, nu am trecut pe la cursuri mai des decat anii bisecti si nu m-am bucurat de studentie. Oare?
De acum sunt informatician. Sa vedem cum ma ajuta pe mine diploma asta, caci acum sunt la birou, muncind pentru ca luni am deadline.
Cine-a zis ca astia care invata, fac facultati o duc bine? Aiurea!

P.S.: Cred ca ma numesc informatician, pentru ca nu am nici cea mai mica idee de ce anume o sa scrie pe diploma.

2 comentarii: