joi, 5 februarie 2009

Cat costa cutia??????

Ieri seara am facut plinul la masina si am mers la casa sa platesc. Iar s-a scumpit benzina. La naiba! 3,3 lei la OMV. La casa, inaintea mea, un tip inalt, la vreo 45-50 de de ani, par putin grizonat, genul de taximetrist cu limbaj si comportament de mahala. Stiti categoria asta cu siguranta.
Cum spuneam, cocalaru nostru de varsta a 2-a catre a 3-a la casa:
- Vreau si eu un prezervativ din ala.
- De care domne?
- Din ala domne, din cutie.
- Nu dam la bucata!
- Hai domne, vreau si eu unu, iti dau banii pe el. Cat face?
- Nu se dau domne la bucata, sunt sigilate, se dau la cutie!
- Hai domne ce dracu, ca am mai cumparat de aici, la bucata.
- Domne nu se dau decat la cutie. Vreti o cutie?
- Da... cat e?
- Pai astea, Durex sunt scumpe, 9 lei cutia?
- Caaat??? Dati-mi 3 cafele!

In dreapta lui, eu, care bufnesc in ras. S-a uitat asta la mine cu coada ochiului, jenat a platit si a iesit. Nu-i frumos din partea mea, dar chiar a fost tare faza.

4 comentarii:

  1. Mai, mai, ce rau ai fost.....te-a distrat asa tare sau ai vrut sa il faci sa se simta prost pt ca erai invidios ??? Dar, spune sincer...:-PP.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai pe ce naiba sa fiu invidios pe faptul ca ala avea cu cine da n-avea cu ce? sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu eu...poate pe faptul ca altii au cu ce, da ....n-au cu cine, sau....la o asa varsta, a 2-a spre a 3-a, n-or mai avea cu ce sau cu cine?...:-PPPPP!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu consider ca este de apreciat, la varsta lui....se pare ca avea si cu cine si cu ce...altii sunt in floarea varstei, au cu cine, dar...nu au cu ce! Persoanele de fata se exclud....sau, nu?!

    RăspundețiȘtergere