vineri, 13 februarie 2009

Vegetand in fata calculatorului

Munca la birou, in fata calculatorului nu este sanatoasa. Poate, doar daca iti aduce un salariu de cateva mii de euro pe luna. Nu este sanatoasa insa pentru ca multi dintre cei care lucreaza la birou, tind sa intre intr-o stare de comoditate, vegeteaza pur si simplu in fata ecranului 8-9 ore pe zi si nu mai fac nici un fel de miscare. Vorbesc din experienta, deoarece inainte sa ma angajez, jucam basket, alergam, mergeam la sala. Cu alte cuvinte eram intr-o forma destul de buna. Acum, dupa 6 ani de munca si de stat cel putin 8 ore pe zi in fata calculatorului, sunt vizibil iesit din forma. Toti tindem sa punem ceva burta, sa ne ingrasam, si daca nu ne ingrasam, singurii muschi care ii mai avem in forma sunt cei de la degete de la tastat. M-a apucat o stare de duca, din fata calculatorului, pentru vreo jumatate de an si de a face sport, miscare, orice este sanatos.
Ca sa fie meniul complet zilele trecute am primit pe messenger un filmulet cu un tip care m-a lasat cu gura cascata. Vedeti in continuare despre ce este vorba:


Seara cand am ajuns acasa m-am apucat si eu de sport. Flotari intr-o mana, in doua, abdomene, genuflexiuni. Am terminat seara cu o bere, telecomanda in mana si cu certitudinea ca filmuletul este trucat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu