vineri, 27 februarie 2009

Fenomenul hi5

As vrea sa ma apuc sa invat germana. De multa vreme zic ca ma apuc, dar nu am facut ceva in sensul asta. Aseara insa, am zis sa caut ceva oameni care ar putea sa imi dea niste meditatii la germana. Am cautat pe google meditatii germana si am gasit un site plin cu anunturi. Am gasit profesori cu 10-15 ani de experienta, studenti si chiar o pustoaica de 17 ani care zice ea, dadea meditatii la limba germana. Aveau si date de contact persoanele de acolo si unele aveau chiar mailurile de yahoo.
De ceva vreme m-am invatat ca de fiecare data cand o persoana cu o adresa de yahoo apare in cercul meu sa ma uit pe hi5 sa vad cine este. Asa sunt eu mai curios din fire.
Revenind la site-ul cu anunturi, am citit aproximativ 30-40 de anunturi. 80% din ele aveau la date de contact si o adresa de yahoo si 90% din aceste adrese aveau si un cont pe hi5.
Nu mi-a venit sa cred. Practic daca vrei sa stii cum arata o persoana nu iti trebuie decat adresa de mail si sigur ii gasest pe internet un profil pe hi5, netlog, facebox sau alte site-uri de gen.
Este bine, pentru ca daca vrei sa iti cauti o profa de meditatii care sa iti si placa, o cauti dupa mail. Sau cine stie, poate nu te intereseaza limba, insa te duci la meditatii doar pentru ca ti-a placut studenta, sau studentul dupa caz si esti mai timid ca sa te bagi in seama cu el/ea.
Mai nasol este ca pe acest hi5 gasesti si multe specimene care iti oripileaza retina cu pozele postate. De curand am vazut o poza chiar sinistra de pe hi5. O pustoaica isi pusese poza la profil cu ea si rudele la o inmormantare. Avea si o explicatie sub poza, ceva de genul:
"Eu, mama, matusile si ... bunicu"
Bunicul era personajul principal din poza, juca rolul mortului, si il juca cu succes. Oare pe el l-a intrebat nepoata daca vrea sa fie vedeta pe hi5?
Poti intalni tot felul de oameni pe hi5, mai intregi la mine sau mai putin. Depinde de noroc.
Ma bucur ca profitam din plin de tehnologia secolului 21.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu