luni, 27 aprilie 2009

Adevaratul imn turistic al Romaniei

Tot am auzit in ultima vreme de imnul turistic al Romaniei pentru care madam Elena Udrea a cheltuit 10.000 de euro si care v-a fi lansat pe 1 mai.
E drept ca desi avem servicii de rahat in ce priveste turismul din tara noastra atat timp cat exista oameni care isi bat joc de tine pe fata si le mai dai si bani, un imn turistic este exact ce ne lipsea. Mi-a povestit un prieten ca a fost la mare la o terasa si a cerut un 50 de whisky. Barmanul l-a servit dar i s-a parut ca nu ar fi chiar 50ml in pahar, drept urmare i-a cerut barmanului sa ii puna cu masura, la care individu': "Daca nu-ti convine mergi la alta terasa!". Si a mers! Aici aceeasi poveste cu masura si acelasi raspuns. Trist! Am mancat odata la un restaurant si am cerut ciorba de legume. Mi-a adus ciorba de pui cu legume! I-am zis ca am cerut ciorba de legume, iar ospatarita a luat-o si a revenit mai tarziu cu aceeasi ciorba dar fara bucatelele de pui care oricum erau piept de pui la gratar, ramas probabil din ziua precedenta!
Dar noi romanii suntem un popor tupeist cand e vb de facut bani! Ii chemam pe straini din tarile lor civilizate, luam un rahat il impachetam frumos si il vindem la pret de "quelque-chose avec Swarovski".
Poate nu toti romanii sunt asa, dar ce conteaza daca tocmai astia sunt cei cu care ia contact prima data strainu'. Nu astia fac prima impresie?
Daca aveti impresia ca fabulez mergeti si mancati o shaorma dar cereti-i sa isi puna manusi cand o fac si va garantez ca o sa primiti un raspuns ca si cele de mai sus... "mergi la alta shaormarie ca nu stau sa imi pun manusile pentru tine"
Multi nu sunt deranjati de acest aspect, pentru ca a devenit o obisnuinta si prefera sa nu mai zica nimic ca tot nu se intampla mare lucru. E clar ca toti au uita de Mos Ion Roata si bolovanu pe care a vrut sa il miste singur din loc. Daca am fi uniti impotriva acestor comportamente si conditii altele ar fi serviciile turistice, altfel s-ar comporta oameni prin shaormarii si restaurante, in trafic, iar un tigan s-ar gandi de doua ori inainte sa mai sara la scandal stiind ca nimeni nu ii face nimic.
Pana atunci romanul face haz de necaz. Urmatorul clip este un altfel de imn turistic al Romaniei mult mai aproape de realitate si este preluat de pe happyfish.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu