vineri, 3 aprilie 2009

SENZATIONAL!!! Gigi Becali arestat!

Asta chiar e senzational, si nu din prisma faptului ca a fost arestat Oierul ci taifunul ce l-a generat aceasta arestare. M-am uitat si eu pe la televizor, ca de, e greu sa mai vrei sa vezi si altceva si sa nu poti pentru ca este Becali pe toate canalele. Nu am priceput insa de ce au descins trupele SPIR la locuinta Oierului de parca ar fi fost un terorist care in subsolul casei facea bombe nucleare. A vrut si SPIR-ul sa apara pe sticla si sa vada tara ca nu stau degeaba. Toata circulatia a fost blocata in Pipera in timp ce Gigi mergea catre judecatorie sau unde mergea el.
Nea Gigi cu fiecare ban care il dadea saracilor si cersetorilor a facut o miscare inteligenta, pentru ca aseara in fata cladirii unde era tinut, s-au strans si au protestat sute de oameni. E drept ca daca te uitai la ei ai fi zis ca este intrunirea anuala a boschetarilor si saracilor din Romania. Era baci la necaz iar toate mioarele lui s-au strans sa fie alaturi de el.
Astfel de mediatizare nu am mai vazut decat la arestarea lui Popovici, sau cand a facut boul de Tariceanu accident cu motoreta lui.
Azi de dimineata am vazut ca l-au arestat pe Gigi, pentru 29 de zile. Nasol! Cine-i mai mulge oile?
Nu prea vad eu ce atata importanta dau astia cazului Becali, dar probabil ca este un ordin de pe sus. A suparat Gigi pe cineva si acel cineva isi arata acum coltii.
Multa bafta Gigi si vezi sa nu scapi sapunul ca o sa te doara genunchii de la stat in pozitia oii!

2 comentarii:

  1. treaba e ca nici la dusmani nu le doresc sa ajunga acolo, vinovat sau nu , e greu sa infrunti sistemul

    RăspundețiȘtergere
  2. eh... acum depinde cat e de mare muntele de bani pe care stai mateo. Ca difera unghiul din care privesc magistratii situatia. Daca ai bani multi s-ar putea ca lupta cu sistemul sa fie una usoara totusi. Daca esti sarac, ai cam incurcat-o!

    RăspundețiȘtergere