joi, 2 aprilie 2009

Campioni la coniac canoe, halbere sau curling

Ieri am ajuns acasa si am deschis televizorul fix la meciul Austria - Romania. Am mers in bucatarie sa imi fac ceva de mancare si GOOOOOOOOOOOLLLL Romania. Am mai intarziat 30-40 de secunde prin bucatarie si am mers sa vad scorul. GOL Austria. Ce naiba?! Cand au bagat astia gol in jumate de minut. Portarul nostru pe unde era? Aia 10 ametiti dinaintea portarului ce faceau? Au ramas cu ochii la tabela, la primul lor gol? Ma rog, macar pe austrieci speram si eu sa ii batem, daca Serbia ne-a predat fotbal. Asta e, poate reusim sa mai bagam balonul odata in plasa lor... si iar GOL Austria. In secunda doi am schimbat postul ca era clar ca noi jucam cu echipa de la handbal in meciul de fotbal.
Suntem vai de capul nostru la fotbal, avem 10 goluri incasate iar insulele Feroe au 5. Insulele Feroe nici macar nu le pot localiza clar pe harta. Aia cred ca au 20-30.000 de locuitori. Numai fotbalistii cu rezervele si familiile lor fac jumate de populatie probabil. Astia insa stiu ce sa faca in teren.
Romania are reale sanse sa castige campionatul. Campiontul de coniac canoe, halbere sau curling. La Curling cred ca ne-am pricepe bine de tot. Ca avem o echipa de lingatori in cur de bate tot (lingatori in cur=pluralul jucatorilor de curling, la sensul asta ma refeream). Avem o echipa de figuranti, vedete care mai de care... si probabil ca daca ar face un amical cu vreo echipa de prin Divizia Onoare ar face egal.
Nu trebuie sa ne suparam acum, daca asta e valoarea noastra nu avem ce face. A fost generatia de aur, a venit tanara generatie, am asteptat sa creasca, sa se formeze, dar din pacate au imbatranit pana sa apuce sa face senzatie in teren si la campionatele mondiale.
Astept cu nerabdare sa ii vad pe ai nostrii recalificandu-se in alte sporturi ca in fotbal au spus tot ce aveau de spus. Normal ca antrenor tot Piti!
Hai Romaniaaaa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu