miercuri, 10 decembrie 2008

Politica made in Romania

Citeam azi pe evz despre noul premier ales de Basescu si anume Theodor Stolojan. Mi se pare un om destul de capabil domnu' Teo, s-ar putea sa faca ceva prin tarisoara lu' Papura Voda. Pe la sfarsitul articolului citeam despre CV-ul lui Teo si mi-am adus aminte de CV-ul lui Tariceanu pe care il mai citesem eu cu ceva vreme in urma. Ce imi este CV-ul meu, ce e al lui Tariceanu nu-i prea mare diferenta. Pai mistretu de Tariceanu numai activitati legate de masini are trecute pe acolo. Citeam si nu prea imi venea sa cred ca omu practic a terminat liceul, a facut facultatea de Hidrotehnica si a mai tras la misto un master in Matematica si informatica de cercetare. Stau si ma gandesc la vorba aia din popor: Ce are a face sula cu prefectura nu stiu? Matematica si informatica de cercetare in ce... in politica. De acord ca matematica este stiinta aplicabila pe multe domenii, dar sa fim seriosi caci e un master. Iar masterul de obicei este facut ca sa fie ca oricum nu inveti mai nimic in el dar da bine la CV.
Revenind la CV-ul bizonului am observat ca el de prin '93 cam tot cu auto se ocupa. Partener asociat la ATS importator oficial Citroen, fondator APIA (Asociatia producatorilor si importatorilor de automobile), presedinte APIA.
Pai bine ma vitelule tu ai impresia ca Romania este vreun autoturism, bagi in viteza si dai talpa? Ce iti poti dori mai mult decat sa conduci fix Guvernul care da legi si ordonante tocmai atunci cand afacerea ta are nevoie de ele? Acum de ciuda ca nu mai iese el premier a pocnit repede o ordonanta care modifica taxa de mediu. Dupa ce ca suntem in criza la nivel mondial iar noi ca tara suntem varza si fara criza acum s-a marit si taxa de mediu pt masinile second. Nici masina noua nu iti mai poti lua pentru ca bancile isi tot fac reclame la credite, dar de dat iti dau prin... dar nici o masina de 7-8 ani nu prea mai este acum accesibila pentru ca te trage taxa de gat.
Deci domnul Mistret Tariceanu s-a suparat si-a luat jucariile si a plecat iar pe drum ne-a facut si noua un cadou. "De la Tariceanu cu drag!"
De ce oare am impresia ca astia de ne conduc pe noi ii doare la patina de popor la cel mai teribil mod si sunt toti ocupati sa isi faca doar interesele lor. Oare Uniunea Europeana nu vede si ea asta incat sa vina sa ii traga de urechi putin?
Abia astept sa inceapa noul Parlament sa formeze Guvernul sa vezi acolo ce bataie o sa fie pe ciolane. O sa avem iar un Guvern de lingai?
Curios care-i adevarul?
Asteapta alegerea noului Guvern de pe 19 decembrie daca vrei sa te prapadesti de ras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu