joi, 11 decembrie 2008

Sa fim mai optimisti.

Imi zice o prietena ca eu tot timpul ma plang de ceva sau sunt revoltat. Si eu curios o intreb unde a vazut ea ca ma plang. Raspuns: "... uita-te pe blogul tau, esti intotdeuna revoltat de ceva"
Si m-am uitat. E drept par cam revoltat, ma enerveaza atitudinea, mentalitatea si prostia unora. Problema este ca nu doar par ci si sunt. Este libertatea mea sa fiu revoltat daca ceva nu imi convine. Stiu multe persoane care sunt nepasatoare la tot ceea ce le inconjoara sau daca le deranjeaza anumite lucruri nu zic sau fac nimic. Se trezesc dimineata pleaca la servici, se intorc acasa.
Poate unii ar zice ca e mai bine sa fii mai calm si sa nu iti pese atat, pentru ca nu iti zapacesti nervii cu toate prostiile. Pai daca nervii mei sunt mai greu de zapacit ce vina am eu?!
De fel sunt un pesimist, sau poate realist, dar de dragul sarbatorilor am sa incerc sa fiu mai optimist si mai putin revoltat.
Ma rezum la a astepta concediul si sarbatorile cand nu o sa mai vreau sa aud de toate problemele de zi cu zi si o sa ma gandesc la ce bucate o sa fie pe masa de craciun (ca asa-i romanu, cum vin sarbatorile se gandeste doar la mancare), cum o sa petrec revelionul si cum o sa fie anul care vine.
E cam devreme, insa abia astept concediul ca m-am saturat de munca anul asta.
Pana atunci: spor la munca!

2 comentarii:

  1. sa fim mai optimisti...in sfarsit un gand mai pozitiv din partea ta..dar inca nu vad solutii...astept:)..p.s:cand gasesti solutii la probleme pari un om mai norocos,nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, poate ai dreptate, dar trebuie sa gasesc intai solutiile :)

    RăspundețiȘtergere