miercuri, 3 decembrie 2008

Reteta pentru ingrasat

A trecut si 1 decembrie, nu am fost in Bucuresti, deci nu pot sti ce s-a intamplat pe aici, cum a fost parada, cum au trecut tancurile. Am mers peste weekend la Craiova, sa votez si sa imi petrec cateva zile departe de agitatia din capitala. Nici nu am votat nici nu am vazut ceva frumos de 1 Decembrie prin oras, caci ziua de 1 am dormit-o pana la 11:30 am mancat, am discutat idei de afaceri cu parintii (eu am discutat, ei le-au demontat) dupa care am plecat spre Capitala iar. Dar nu asta este ideea acestui post, ci o intalnire cu un prieten din gasca "yack-ului".
Intr-o seara mergand in oras, m-am intalnit cu el si nu mi-a venit sa cred. Omului ii mergea atat de bine ca nu l-am recunoscut aproape. Era mai solid asa mai... eee ce tot ocolesc atat ideea. Omul se ingrasase. Nu ma refer la cateva kg in plus. nu ma refer la atatea kg incat sa nu il mai recunosti. Ce sa mai omul se respecta, se facuse rotund la propriu. Mi-a dat si vestea ca prietena lui este de fapt viitoarea lui sotie. M-am bucurat si i-am felicitat.
Faptul ca el s-a ingrasat nu este chiar subiectul acestui post. Ideea principala este cum se transforma majoritatea barbatilor atunci cand au relatii stabile si chiar mai "rau" se insoara. Multi dintre prietenii mei pe vremea cand eram noi mai pustani, si umblam cand cu o fata cand cu alta eram firavi, incerca sa parem mai in varsta dar fizicul ne dadea intr-un mod barbar de gol. Unii dintre noi eram atat de subtirei incat ne ancoram de o sticla de bere, nu care cumva sa ne sufle vreo rafala de vant de la terasa. Anii au trecut si cu unii dintre ei nu prea am mai tinut legatura, mai mult din cauza faptului ca am venit in Bucuresti cu serviciul, insa acum in ultima vreme am mai iesit ba la un pahar de vb, ba ne-am intalnit pe strada si toti care s-au casatorit sau au relatii din astea de 2-3-4 ani s-au transformat. Toti sunt mult mai... solizi. Imi vin in minte cel putin 7 prieteni/colegi in fata carora poate frigiderul tremura. Glumesc. Am auzit tot felul de explicatii, ca munca, ca statul la calculator mult, cumva cam sedentarismul zic ei ca ar fi problema. Aiurea! Si eu stau la calculator cel putin 9 ore pe zi la servici si acasa destul si totusi eu nu m-am implinit asa.
Deci scotand acest pretext din ecuatie ar ramane doar motivul relatiei serioase sau casatoriei. Inseamna ca aceste doua stari reprezinta un factor de ingrasare. Oare de asta sunt americanii o natie mai durdulie? La ei e un paradox caci desi sunt durdulii multi, la fel de multi sunt si divortati.
OK, concluzia inca nu stiu care poate fi. Casatoria este buna sau nu?
Si eu am o relatie seriosa acum, sa inteleg ca am sa pun in fiecare luna cate un kg sau cum?
Mai vb peste 2 ani despre asta si am sa vad ce rezultate da reteta asta la mine.


P.S.: Sper sa nu ma injure amicul atunci cand o sa citeasca acest post. Nu vorbesc despre el ci despre fenomen in general.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu