marți, 2 decembrie 2008

Surprize, surprize cu... baietii de la incarcat bagaje.

Spuneam in ultimul post de experienta placuta pe care am avut-o vizitand Germania.
O amica din Germania tot imi zicea sa vin sa o vizitez ca ma laudam deja de 3 ani cu acest lucru. Zis si facut. Intr-o zi imi cumpara biletele pentru Germania la compania German Wings si imi zice cand vin sa ii aduc 1 cartus de tigari ca la ei sunt scumpe rau. Biletul era pentru 2 saptamani mai tarziu. Abia asteptam. Era a doua oara cand ieseam din tara si prima data cand zburam cu avionul. Numaram zilele, care parca nu mai treceau. Se apropia data, mi-am facut bagajele, i-am cumparat amicei mele 2 cartuse de tigari ca sa aiba, am pus totul intr-o geanta de voiaj si gata.
Mi-am facut draci pana la aeroport caci am asteptat 30 de minute dupa nu mai stiu care autobuz. Intr-un final am ajuns in aeroport cu 3 ore inainte. Eram nerabdator ceva de speriat. M-am interesat de unde trebuie sa imi iau biletul, ce trebuie sa fac, pentru ca nu prea stiam eu clar. Am facut si chek in-ul... stateam cam in stres ca intelesesm ca nu ai voie sa duci mai mult de un cartus de tigari in bagaj. A trecut ok, si dupa am mers la poarta de imbarcare. M-a pipait nenea pipaitoru (ce meserie o mai fi si asta sa pipai lumea legal?!) si am trecut.
A venit si momentul ambarcarii apoi am decolat. Aici ma asteptam sa am mai multe emotii decat am avut. Nu mi-a fost frica, nu am avut nici o emotie, parca eram la al 20-lea zbor.
Am ajuns in Stuttgart dupa 3 ore cred, si mi-a placut foarte mult aeroportul lor, in comparatie cu Baneasa al nostru. Ma rog nu stiu la ce ma asteptam doar, ca nu prea poti compara merele cu perele. M-a luat amica si m-a dus acasa. Impresii, intrebari: cum ti s-a parut, ti-a fost frica, ti-a placut, cum e Romania din aer, cum e Germania din aer?
Au urmat raspunsurile mele: super, nuuuuu, daaaa, Romania mica iar Germania foarte verde.
Dupa acest scurt dialog am zis sa ii dau tigarile pe care le ceruse.
Deschid geanta si gasesc un cartus, gasesc inca jumate din al doilea. Ma gandeam bai nene cum au dat astia cu bagajele de s-a rupt cartusul celalalt. Si tot caut dupa cealalta jumatate. Nimic! Am ramas cu gura cascata. Cum naiba sa imi dispara jumatate de cartus din bagaj. Daca singure nu s-au fumat, iar eu sigur le-am pus in bagaj, am dedus logic ca baietii de la incarcat bagaje s-au servit cu niste tigari.
Nu imi era ciuda de tigari ci de ce obraz trebuie sa ai sa faci asta. Imi imaginam cum baietii de trebuiau sa incarce le deschid intai, se uita ce si-a luat fiecare pe la el. Mai fumeaza o tigara, mai probeaza o pereche de blugi, un tricou se dau cu un parfum, mai iau pt prietena vreo crema de fata. Asa ce gasesc si ei pe acolo. Asa un gust amar mi-au lasat. Chiar asa hoti putem fi?!
La intoarcerea in tara, in aeroportul din Stuttgart mi-am infoliat bagajul si am vrut sa scriu pe o hartie: pentru baietii de la descarcat bagaje: "Daca tot voi mi-ati incarcat bagajul acum o saptamana, va doresc sa va bagati tigarile aprinse in... mama voastra stie ce copii a crescut?"
Plec de sarbatori iar in Germania. Am sa pun niste ardei iute pe tigarile alea, sa le mearga mai repede mainile la incarcat bagaje.

2 comentarii:

  1. :))
    Foarte tare!
    Imi place cum scrii.
    A propos de intamplarea ta, mai stiu si eu pe cineva care, la intoarcerea din Rusia, s-a "trezit" numai cu ambalajul de la parfum, sticluta se "evaporase" !
    Se pare ca a devenit o obisnuinta in randul oamenilor de la bagaje!
    Iti doresc multa inspiratie, pentru noi articole dragute!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, tentatia e mare la cate bagaje sunt acolo. Poate baietii spera sa dea peste o valiza cu bani si sa isi bage picioarele in el de job. Pana la valiza insa ei cauta in continuare.
    Merci

    RăspundețiȘtergere