vineri, 27 martie 2009

Fetele la sala

De ceva vreme m-am reapucat de sala, pentru a jde mia oara, si sper de data asta sa ma tin macar cateva luni de sportul asta. Merg la o sala din Crangasi numita Genesse, o sala curatica, lume relativ buna, vestiarele la barbati miros cam tare si nu mi-am dat seama daca din cauza nespalatului sau a prostei aerisiri. Sunt unii pe acolo care sunt impachetati complet de muschi. Unde este o bucatica de piele si os hop si un muschi serios. Vreau si eu sa pun ceva pe mine, dar nu in halul ala. Unii dintre astia nici nu mai pot sa-si dea tricoul jos pentru ca ii tin muschii atunci cand se misca. Ma rog, este hidos, iar eu nu tind catre un astfel de fizic.
Dar nu despre mine voiam sa scriu aici, ci despre un fenomen care probabil l-a vazut toata lumea si chiar si sexul frumos desi nu vrea sa accepte. Ma refer la faptul ca doua femei pe o suprafata de circa 40 de metri patrati nu se pot suporta. Am amice care au stat in chirie cate 3-4 intr-un apartament si intr-un final s-au certat, prietene bune care la fel s-au certat.
La sala, insa, ieri era o tipa, cum sa ma exprim sa nu creada lumea ca eram in limba dupa aia prin sala, deci, era o tipa cu un super corp, nu prea avea ea sani dar isi lucra de zor fesele si se vedea din plin asta. La un moment dat iese gasca de la aerobic si nu stiu cum una dintre ele a trecut prin fata asteia cu funduletul rotund... ups. Tipa care a iesit din sala era fix la polul opus. Nu vreau sa par arogant dar cum unii barbati sunt frumosi, alti normali si altii urati ca porcu fix la fel sunt si femeile. Deci Fundulet era super tipa iar Aerobic urata cu spume. Fundulet comenteaza iar Aerobic merge la ea si o face nesimtita ca o vorbeste pe la spate. Fundulet arunca o replica, Aerobic alta. Am plecat pentru ca nu prea pot sa suport prostia in orice corp s-ar afla ea.
Dilema mea este cum de femeile nu se pot intelege intre ele pe cand noi barbatii, ne injuram, ne porcaim apoi bem o bere si ne impacam.
Si mai e o chestie care am observat-o. O tipa frumoasa isi alege ca buna prietena, intotdeauna, una mai putin frumoasa. De ce? Ii e frica de o concurenta? Din pacate, de obicei, aia mai putin frumoasa e si aia ma desteapta si uite asa facand o medie de IQ/astfel de cuplu, rezultatul este in limitele decentei. A se observa ca am zis de obicei, nu mereu, deci nu m-am referit la toate femeile.
Inchei aici pana nu imi iau eticheta de oltean porc si misogin.

P.S.: Azi iar mi-a servit menu special un oligofren ca m-am oprit la culoarea galben a semaforului. O sa fac asta pana se da jos din masina cu chef de scandal. Abia astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu