miercuri, 11 martie 2009

Cine se promoveaza prin Adsense?

Ieri, in timp ce vasleam din greu pe net, am dat peste blogul vulpitei, pe care il rasfoiam ca un copil cuminte, cand mi-au zburat ochii pe un anunt de la google ads. In ultima vreme se cauta tot felul de metode de promovare. Toata lumea vrea sa fie cunoscuta, sau daca este deja, insista si se promoveaza mai departe cu noi servicii, produse etc. Deci daca toata lumea se promoveaza, atunci cum ar putea Dumnezeu sa nu isi faca reclama prin intermediul google ads. M-a amuzat imaginea care mi-a venit imediat in cap cand am vazut ad-ul cu pricina. Dumnezeu in sedinta cu ingerii de la marketing cerandu-le sa vina cu noi metode de promovare in randul oamenilor si dintr-o data directorul de marketing Angel Divinescu vine cu ideea anunturilor din google. Nu stiu cum pare ce am zis eu acum dar chiar m-a amuzat imaginea asta. Este insa primul anunt de acest gen care imi sare in ochi si cred ca este binevenit pentru ca iti mai aduce aminte ca trebuie sa crezi in ceva astfel incat sa nu fie haos.
Iata si un print screen cu anuntul in cauza:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu