luni, 16 martie 2009

O zi la Snagov

A trecut si weekendul, si din pacate a inceput o noua saptamana de munca. Zic din pacate pentru ca intotdeauna ziua de luni este cea mai grea dintr-o saptamana. Luni te acomodezi cu scaunul la birou, inca te mai gandesti la ce-ai facut sambata si duminica, iti revii din mahmureala in unele cazuri. Oricum ar fi luni nu este o zi ok. Apoi vine marti cand incepi sa te mai trezesti dar tot nu ai chef de munca. Miercuri e orange film, dai bataie sa termini repede sa mearga 2 la film pe un bilet. Joi deja incepi sa te gandesti ca mai e putin si vine weekendul iar vineri este o zi la fel de nasoala precum luni, pentru ca astepti sa se termine odata ca sa poti pleca la munte sau la mare... departare de casa.
Dar cum spuneam azi e Luni, iar duminica a fost o zi chiar frumoasa. Am plecat de acasa cu ideea de a merge la sala insa la cat de frumos era soarele am schimbat directia spre Snagov. Drumul a fost lejer, nu foarte multe masini. Un munte de gunoaie zacea, la un moment dat, pe marginea DN1, o cutie de carton ajunsese in mijlocul drumului. Urat! Am intrat pe drumul spre sat Snagov si am luat si prima groapa in roti. Am simtit-o pana in creier. Imi era mila de golfuletul meu. Am injurat si am continuat drumul. Am luat al doilea crater si am zis ca-i cazul sa merg mai incet ca asta nu-i drum de 60km la ora, doar daca vreau sa imi las jumate de masina pe acolo.
Ajuns la Astoria am mers langa lac pe ponton. Am ramas uimit. Lume, mese, scaune mai langa lac niste chinezi incingeau de zor un gratar, sfaraia carnea, 3 pescari pe ponton si mult soare pe cer. Mi-a last gura apa la gratarul chinezilor. Am mai stat putin apoi am plecat ca ma luase foamea.
La intoarcere am oprit la Snagov Club unde in restaurant ospatarul care mi-a recomandat ciorbita de fasole cu afumatura si ceapa langa... Asta am si comandat caci nu mai mancasem de mult. Am luat o bere fara alcool pe care tipul mi-a pus-o intai pe masa ca nu a nimerit paharul. Si-a cerut scuze. Buna ciorbita, atmosfera selecta, pe geam vedeam o veverita care se plimba pe acoperis. La masa vecina proaspatul divortat Elan Schwartzenberg, la trei mese departare o blonda figuranta cu ochii bulbucati.
Frumos loc, merita sa treci pe acolo.
Am revenit in frumoasa noastra capitala insa mi-a ramas gandul la gratarul chinezilor. Trebuie sa le urmez exemplul curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu