marți, 3 martie 2009

Crossover-ul Dacia prezentat la Geneva

Ieri am gasit pe net cateva poze cu crossover-ul Dacia denumit Duster. Modelul constructorului de la Mioveni va fi prezentat la Salonul auto de la Geneva care trebuie sa inceapa joi 5 martie daca am retinut bine. Pozele dupa cum se si vede sunt foarte interesante, prezinta o masina, dupa parerea mea, cam futurista. Nu zic ca nu imi place, arata foarte bine, dar este ca si cand nea Ghita de la tara si-ar cumpara acolo la el la curte Bugatti. Nu se incadreaza in peisaj. Cum nici acest concept nu se incadreaza in peisajul modelelor Dacia, adica masini mari, patrate si cu o calitate a materialelor de interior destul de slaba. Acest Duster este cu totul altceva si la fel cum ne-a obisnuit Dacia cu poze frumoase, prototipuri senzationale probabil crossover-ul de serie o sa iasa un fel de Aro mai modern. Sper sa nu fie asa pentru ca Duster chiar mi-a atras atentia si mi-ar placea sa-l vad in trafic. Eu oricum am sa imi cumpar un model Dacia atunci cand o sa fie lansat primul coupe sport de cel putin 150 de cai putere. Asta ca sa nu zica Basescu ca nu sunt nationalist si nu cumpar produse romanesti. Sunt si cumpar produse romanesti atat timp cat nu arunc banii de pomana.


2 comentarii:

  1. Iti citesc din cand in cand blogul...nu stiu de ce tot intru...ideea e ca vorbesti numai in clisee, dar azi chiar am simtit nevoia sa-ti zic asta. Cam ce ai avut de zis? Adica daca ai intr-adevar ceva de zis nu vorbesti asa, si iti exprimi o parere cel putin diferita decat ceea ce se spune intr-o stire. In fine...multi cred ca au ceva de zis...despre orice....asa-i romanul. Cred ca si despre asta ai avea ceva de zis. Inclusiv despre acest post.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai uite cum facem, tu raspunde-ti la intrebarea ta "nu stiu de ce tot intru?" si lasa-ma pe mine sa continui ce am de zis sau nu am. pana la urma e problema mea. am mai explicat odata de ce scriu pe blog, ia si citeste posturile de pe la inceput si poate ai sa si gasesti postul cu pricina, pana atunci.
    Tocmai asta mi-am facut. Mi-am exprimat parerea in legatura cu noul model de la Dacia.
    Lectura placuta si pe viitor.
    P.S.: Daca tot esti critic, da si un nume ca sa stiu si eu cu cine vb. Curaj, ca nu musc.

    RăspundețiȘtergere