marți, 17 martie 2009

Web hosting de calitate

De cativa ani tot caut un serviciu de hosting bun. Am cumparat si de pe ebay.com multe pachete. Hosting, reseller cu control panel si WHM inclus. Mergeau super vreo luna - doua dupa care ,ori incepeau sa pice tot mai des ori picau si nu mai reveneau online niciodata. Multe erau ale unor tipi care ca si mine au cumparat pachete de reselleri de pe ebay, au facut ceva banuti si dupa nu s-au mai ocupat de server din diverse motive.
Dupa ce m-am saturat de hosting-uri prin strainatate am zis sa incerc si o firma de pe plaiurile mioritice. Primii pe care i-am gasit la un pret rezonabil au fost fastweb.ro insa lipsa lor de profesionalism m-a determinat sa imi caut alt server, dupa 3 luni. Cand ai un server pe care oferi gazduire pai trebuie sa oferi si suport 24/7. Cei de la fastweb lucreaza ca omul normal pana la ora 6 si nu in weekend, iar daca iti pica serverul in acest interval atunci nu ai altceva de facut decat sa astepti.
Am cautat in continuare si am dat peste simpliq.ro care am auzit ca sunt destul de buni. Au un data center in Cluj foarte solid, au si un support center destul de ok.
Preturile au fost ce-i drept cam mari pentru buzunaul meu.
Am dat apoi de ghesi.com. Oferta lor mi s-a parut buna si am luat o luna de proba. Cand i-am descoperit acum cateva luni site-ul lor inca nu era foarte bine pus la punct. In ultima vreme insa, au investit in el. Singurul lucru care ma deranjeaza la acest hosting este panoul de control al hosting-ului pentru care este folosit HSphere, care mi se pare cam limitat si butucanos, asta daca in prealabil te-ai obisnuit cu alte control panel-uri.
Scriu acest post pentru ca cei interesati de un hosting de calitate sa aiba un punct de referinta si sa nu mai nimereasca tot felul de web hosteri de mana a doua care mai mult te incurca decat te ajuta si te mai si taxeaza pentru asta. Serverul celor de la ghesi.com se afla tot in data center-ul simpliq insa preturile pentru diverse pachete sau servicii sunt acceptabile.
Au dezolvatat si un program de afiliere, in care daca intri ai posibilitatea sa faci bani deoarece primestei un bonus de inscriere de 15 euro si 15% din prima plata a fiecarui client redirectionat de tine. Eu am reusit pana acum sa strang aproximativ 45 de euro, dar am avut noroc ca cineva recomandat de mine si-a luat un server dedicat la ei, deci de o valoare mare. Multa bafta tuturor.


2 comentarii:

  1. Incearca http://hqh.ro/hosting/web , cu doar 0.99 Euro pe luna poti avea un hosting decent, fara limita la nr. de vizitatori. Ieftin si eficient.

    RăspundețiȘtergere