vineri, 13 martie 2009

Fara logica

Traim intr-o tara in care multe lucruri se intampla fara logica. Orice om ar putea vedea legi, ordonante, sisteme care merg pe dos pentru ca sunt gandite ilogic.
Mi-am cumparat de curand masina si a trebuit sa imi iau numerele rosii si autorizatie de circulatie provizorie. Pana aici ok, am pregatit un dosar, taxe, am platit tabliile cu numerele si le-am luat. Dupa o luna mi-a expirat autorizatia de circulatie si am mers sa imi mai iau odata numere rosii. Orice om cu logica s-ar gandi ca avand deja numerele rosii de luna trecuta, acum probabil o sa ti se elibereze alta autorizatie de circulatie, pentru masina respectiva si numerele care le ai deja. NU! Nu si la noi. A trebuit sa platesc alte numere rosii pentru noua autorizatie. De ce? Ce aveau cele dinainte? Li se schimba culoarea de la soare dupa o luna? De ce trebuie sa consumam tabla asa aiurea si sa platim bani pentru o alta Marie cu aceeasi palarie? Nu am priceput, dar pe de alta parte eu nu am inteligenta Politiei Romane.
Politia romana, siguranta si incredere... logic, nu-i asa?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu