marți, 10 martie 2009

Pixar magic

Am primit azi de dimineata pe messenger un filmulet pe care am apucat sa il vad abia acum.
Este vorba despe o animatie pe care, dupa ce am vazut-o, mi-a adus aminte de prima animatie la care m-am uitat cu multi ani in urma: Final Fantasy. Eram in liceu si toti vb despre calculatoare, placi video ultra performante si ultra scumpe, renderizari, chestii 3D. Eram fascinati de grafica vreunui joc nou aparut. Tin minte ca ma uitam la Final Fantasy si mi se sculase parul in cap cand am vazut cum la un prim plan asupra unui personaj in bataia vantului i se miscau cateva fire de par. Eram fascinat. Cand mai aparea cate o animatie de la Pixar facea turul liceului. Acum insa tehnologia a avansat atat de mult incat sa faci o animatie este foarte usor. S-a ajuns la nivelul la care se fac filme in studio si nu iti dai seama de asta. De exemplu filmul "300" este facut in mare parte in studio si nu prea se observa.
Dar revenind la filmuletul de mai jos, va doresc vizionare placuta caci merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu