luni, 19 ianuarie 2009

Au inceput reducerile

Ieri tot auzind pe la televizor ca au inceput reducerile prin magazine am zis sa merg sa vad cum sta treaba. Am plecat spre mall-ul din Baneasa iar pe drum m-am razgandit si am luat-o spre Plaza. Am inceput sa intru prin magazine. Unele brand-uri afisau mare in geam reduceri de pana la -70%. Am vazut cateva reduceri, consistente cum ar fi niste ghete de la Calvin Klein reduse la 500 de lei de la 900. Da, merita! Daca nu ai ce face cu banii. In magazinul CK erau 2 tipi care comentau foarte iritati: "Ce reduceri sunt ma? De la 100 de milioane la 50!?". M-am linistit cand i-am auzit. Credeam ca doar eu am probleme din astea. Adica sa vinzi un produs cu 900 de lei si dupa sa il reduci la 500 de lei cand oricum costul lui de productie nu depaseste probabil 100 de lei, mi se pare totusi "bun simt" de comerciant roman.
Insa, cireasa de pe tortul zilei de ieri a reprezentat-o magazinul Ralph Laurean. Aici am vazut un sacou foarte frumos, si material si croiala si marimea mea. Deja imi sclipeau ochii. Am cautat pretul si cand l-am gasit m-am uitat de 3 ori la el. Nici mai mult, nici mai putin de 3100 lei, redus de pe la 4900 lei. Cum sa coste un sacou atat nu imi pot explica, dar sunt sigur ca daca merg duminica viitoare nu il mai gasesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu