marți, 27 ianuarie 2009

Maimutele din Oltenia

Azi cu noaptea in cap, la ora 11 m-am trezit, ca tot omul modern am dat intai drumul la calculator ca sa imi fac norma zilnica de yahoo messenger si am vazut un offline cu un filmulet de pe youtube. Il postez aici caci, de la o vreme despre zona mea, adica Oltenia, se aud numai lucruri aiurea, impuscaturi, omoruri, fraude si, mai nou, rahat din cer.
Va prezint in continuare sarba olteneasca jucata de niste maimute.


P.S.: Joaca mai bine decat multi dintre cei pe care i-am vazut jucand aceasta sarba. Ma refer la oameni.

2 comentarii:

  1. Buna,

    Din pacate nu s-a incarcat linkul catre sarba olteneasca. Si daca tot nu esti asa de mandru cu originea ta, poti sa spui ca esti moldovean, oricum bucurestean nu pari, sau iti e rusine si cu aia?!
    Pi cai ostenii mei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine a zis mai ca imi e rusine cu originea mea? Am zis eu vreodata asa ceva? mai incearca si o sa se incarce filmuletul. sunt niste maimute care joaca o sarba olteneasca

    RăspundețiȘtergere