vineri, 30 ianuarie 2009

Shaorma de la 1 Mai

De ceva vreme am evitat sa mai mananc prostii, sa nu mai beau sucuri acidulate sau apa minerala carbogazoasa. Te simti altfel fara atatea bule in tine si grasimi.
Azi insa am plecat spre patiseria de la Perla sa imi iau ceva de mancare si am ajuns la shaormaria de la 1 Mai. Acolo shaorma este destul de buna, mancam inainte destul de des de acolo. Azi insa mi-a atras atentia unul dintre shaormisti, daca pot sa-i numesc asa, si m-a enervat si shaorma in sine. Se apuca tipa sa imi faca shaorma, iar un altul de acolo tocmai terminase una, o impachetase si ii dadea restul omului cand l-a apucat o tuse, tusea omul ce-i drept cu mana la gura, si nu vreau sa par scarbos insa parea o tuse cu expectoratii. Eu deja ma uitam ciudat la asta. L-am vazut ca s-a sters de el. Zic ok, tot e mai bine decat deloc, daca totusi apa nu ai.
Toata lumea probabil stie cum se face shaorma. Se ia lipia in palma si se pun in ea restul de ingrediente. Exact asta a facut si shaormistu' cu tusea, s-a apucat de alta shaorma. Ce sa zic?! Pofta buna!
Nu sunt nici eu "absurd" sa le cer sa-si puna manusi in maini cand o fac, cum prevede sanepidu, dar nici sa imi puna ala mucii pe ea nu prea accept. Mi se pare nesimtire crasa. Pai daca astia care lucreaza la vedere, ce sa ma zicem de bucatarii din restaurante, care mai au si ei frustrarile lor, nervi ca lucreaza peste program... Aia cu ce mesteca in mancare?!
Am plecat scarbit de imagine (o sa-mi treaca repede si iar o sa merg la shaorma acolo) dar cand am mancat-o pe a mea am descoperit aproape o legatura de patrunjel in ea si carnea uscata si arsa.
Rusine ba baieti.

6 comentarii:

  1. In timp ce citeam topik-ul tau tocmai ma infruptam dintr-o shaorma mica de la 1 Mai ... ma uitam pe google sa vade ce zice lumea de preturile de la 1 Mai 3 Lei shaorma mica 5 Lei shaorma mare , gen .. eu stau la Pta. Dorobanti uitandu-ma spre perla in stanga este cartierul Floreasca in Dreapta 1 Mai ... in stanga "pe Floreasca 15 lei shaorma mare , in dreapta pe 1 Mai 5 lei shaorma mare " distanta de parcurs penru mine aceeasi ...totusi m-a uimit pretul si pe langa asta sunt un client vechi al shaormei 1 Mai , sincer tot timpul cand am fost acolo unul dintre agajati il vedeam facand curatenie si curatenie acolo am vazut tot timpul ...eu lucrez in domeniul alimentar , barman preparator si am lucrat in multe restaurante sincer ce am vazut ca angajat pe la acele locatii ... am terminat cu placere shaorma de la 1 Mai care o savuram mai devreme ... shit happens

    RăspundețiȘtergere
  2. au inceput sa o faca de cacat rau astia de la 1 mai...o fi ea 5 lei..dar nici cartofii nu apuca sa se prajeasca..si ti-i pune in shaorma,si cand mananci cartofii aia..zici k sunt fierti..recomand shaorma Helin de la Apaca ! e imensa ! 12 lei !

    RăspundețiȘtergere
  3. ducetiiva acum sa mancati shaorma o face super marfa da 10 -12 lei dar merita

    RăspundețiȘtergere
  4. am mancat la cea de pe colt si m-am imbolnavit sincer va spun ca in urma cu cateva zile eram tot in fata la shaormeria aia de pe colt, venise sanipidul care le adusese analizele de la un control din urma si LE-A GASIT SALMONELA FRATE ,SI HANBURGARII EXPIRATI ,DE ACEEA ERA 2 LEI UNUL SI IA INCHIS CE BINE

    RăspundețiȘtergere
  5. E praf la 1mai si angajati niste jegosi ....unu se scarpina la p.... si altu in nas.nu e posibil asa ceva...si daca ai probleme cu constipatia te rezolva baieti...cu ajutoru maionezei...numai bine si atentie!!!!!!de evitat 1mai

    RăspundețiȘtergere
  6. E praf la 1mai si angajati niste jegosi ....unu se scarpina la p.... si altu in nas.nu e posibil asa ceva...si daca ai probleme cu constipatia te rezolva baieti...cu ajutoru maionezei...numai bine si atentie!!!!!!de evitat 1mai

    RăspundețiȘtergere