luni, 26 ianuarie 2009

Noul "Gran Turismo", made in Craiova

Am primit acum ceva zile pe messenger linkul cu noul numar al revistei auto locale Gran Turismo.
M-am apucat sa rasfoiesc pdf-ul si chiar am ramas placut surprins. Atat de mult mi-a placut layoutul, chiar daca seamana cu al revistei englezesti Car, revista care a fost adusa de curand si in Romania de catre Dan Vardie, dar care dupa parerea mea a fost un esec. Cel putin primul numar al revistei, grafic vorbind, nu merita sa poarte numele Car, caci este realizat foarte dezordonat si neingrijit. Parca nu are nimic din aerul de gentleman al englezului Car.
Insa nu analizez revita Car, ci revista Gran Turismo, in care am citit articole interesante si chiar are si clienti pe partea de publicitate, precum Mercedes, Volkswagen, Skoda, Opel si altii.
Nu stiu cum de o revista atat de mica, de provincie, a reusit totusi sa ia la test un Audi R8, pe care unele publicatii din presa locala a Craiovei, precum suplimentul auto al ziarului Gazeta de Sud, nu au reusit sa il obtina. Am descoperit chiar un tst comparativ cu Evo vs. STi, foarte interesant, din cauza celor doua masini vesnic in duel.
Pentru mine, insa, o persoana care nu suporta vremea rece si, implicit iarna, surpriza a reprezentat-o pictorialul cu 2 fete foarte prezentabile si sumar imbracate, o masina cel putin la fel de aratoasa si o piscina intr-o zi torida de vara. Numele fetelor poate nu v-ar spune nimic, insa va vor incantata privirea cu siguranta. Pe de alta parte numele masinii o sa va dea fiori: BMW M6, o masina modificata, vizual, cu mult bun gust. O masina cu mult carbon si multi cai putere. Am lecturat cu mare placere aceasta parte.
Per total Gran Turismo in noul format, avand acum 140 de pagini de stiri, noutati, drive teste, comparative, pictorial si tuning auto m-a incantat destul de mult incat sa ma determine sa scriu acest post.
Iata ce se poti face atunci cand pasiunea pentru masini este atat de mare. Gran Turismo o revista locala din Craiova concureaza destul de lejer Car-ul romanesc. Poate si pentru simplu motiv ca Gran Turismo este o revista facuta cu mai multa pasiune pentru masini decat pentru afaceri.
Mult succes in continuare echipei Gran Turismo.
www.granturismo.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu