luni, 12 ianuarie 2009

Semnalizeaza ba, ca ai cu ce!

De curand mi-am luat masina si ca tot omul incerc sa ma plimb cat mai mult cu ea, sa vad ce poate, cum se comporta, etc. Dar acum ca nu mai stau pe scaunul din dreapta, sau pe bancheta din spate, imi sare in ochi si mai mult nepasarea/nesimtirea unora in trafic. Ma refer in special la viteji care schimba banda fara sa dea vreun semnal, care vad ca te apropii din spate si ei tocmai atunci se baga in fata ta, ca s-au trezit ei ca cel din fata merge prea incet sau trebuie sa o ia pe prima la stanga/dreapta (pana sa o ia pe prima la stanga sunt gata sa o ia pe prima din spate). Eu stiu ca toate masinile au semnalizare din fabrica. Sunt multe dotari care unele masini nu le au, dar semnalizarea este in standard la toate, tocmai pentru ca persoana care o conduce sa se foloseasca de el pentru a semnaliza schimbarea directiei, nu pentru a-l tine de ornament, nu pentru a-si agata maimutoi de plus de el, si in niciun caz pentru ca doamnele sa-si agate trusa de farduri in el. E chiar si simplu de folosit. Cand invarti volanul stanga sau dreapta ca sa schimbi banda da si cu mana peste maneta aia neagra din stanga volanului, daca uiti sa dai cu 50 de metri inainte cum scrie la carte.
E deranjant sa ai grija la gropile din strazile din bucuresti si sa fii nevoit sa mai fii atent si la toti retardatii care au impresia ca strada e a lor.
Ai cu ce ba. Semnlizeaza.

2 comentarii:

  1. Deh "bă"! Să vezi şi tu acum ce-nseamna viaţa de şofer...şi, după una şi alta, scuzat să-mi fie...da' ţi-ai găsit şi tu unde să începi condusul! :)) Îţi doresc totuşi să ai atenţie maximă şi să n-ai parte de evenimente neplăcute!
    În curând oricum toate oraşele din ţară vor ajunge precum capitala..acum oamenii îşi cumpără câte 2-3 maşini..că deh, este loc în curţi/parcări, nu? Nu mai contează că, în curând, nu vom mai avea loc cu ele pe STRADE!
    Gud lăc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu' Lau, am mai condus eu prin bucuresti, nu pot zice ca eu sunt chiar incepator in ale condusului. Am permis de 6 ani. Insa acum ca m-am plimbat mai mult si devin enervante figurile unora

    RăspundețiȘtergere