vineri, 9 ianuarie 2009

Deja Fu, new bar in town

Mai acum ceva vreme, m-a sunat prieten sa ma cheme la inaugurarea barului care tocmai si-l deschisese. Am zis ca merg, insa, nu am mai ajuns si bineinteles ca prietenul, de altfel un tip cu un limbaj foarte colorat de ziarist ce este, mi-a urat toate cele bune, cum stie el mai bine. Totusi intr-o seara cand aveam chef de iesit in oras am zis sa merg sa vad cu ce se lauda. Am urcat in taxi si m-am oprit in sectorul 2 pe Bvd. Ferdinand la nr. 53-55.
Barul DEJA fu, Perfect. simplu. A avut omul ceva curaj sa aduca perfectul simplu in mijlocul Bucurestiului, unde multi dintre bucuresteni au probleme in a conjuga verbe la perfectul simplu. Am intrat in bar si chiar mi-a placut, desi inca se mai simtea mirosul de la varuit si vopsit, iar eu sunt alergic la asa ceva. Mirosea a nou si nu a imbacsit cum miroase in unele baruri. Intim, compartimentat, numai bun daca vrei sa iesi cu prietenii la o bauta intr-o atmosfera calda si primitoare.
Acest post a venit in urma cererii prietenului meu de a pune pe blog adresa si site-ul barului. Cererea a fost formulata cam asa: "Ba tampitule pune si mie pe blogul tau link cu barul meu".
Deci nu am scris pentru ca patronul ar fi un mare caracter, ci pentru ca mie unul mi-a placut acolo, nu m-a dat pe spate, dar e ok. Preturile nu am apucat sa vad cum sunt, ca prima data a fost gratis, oare urmatoarea am pret dublu si pentru prima? Ramane de vazut.
Pana atunci:
DEJA fu
Perfect. simplu
Just bar
Bvd. Ferdinand nr. 53-55, sector 2
www.dejafu.ro

2 comentarii:

  1. Mare om.....mare caracter si patronul asta.
    Eh, acum nu credeti si voi chiar tot ce spun!!!
    Carciuma ii mai lipsea si acum o are! Mai, aveti grija de el sa nu se si insoare, ca asa face cand se plictiseste...isi face de lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va pup si imi e dor de voi...ha! ...ce au trecut anii....

    RăspundețiȘtergere