joi, 22 ianuarie 2009

Sa luam exemplu

Mi s-a intamplat de multe ori, in trafic fiind, sa vad caini trecand strada regulamentar. Adica ori pe la coltul strazii ori pe trecerea de pietoni. Nu am luat in seama fenomenul pana azi, cand iar am vazut un caine trecand strada pe trecerea de pietoni. Asa de mult m-a binedispus asta.
Un caine, cel mai bun prieten al omului, este in multe cazuri mai destept si precaut decat un om. Noi oamenii mai trecem strada si pe unde nu este permis, prin aglomeratie mergem pana la jumatate si asteptam sa treaca masinile ca sa ajungem pe partea cealalta. Am vazut parinti care isi cara copii prin locuri nepermise si probabil ca tot astfel de parinti isi iau copii la cearta daca au traversat la fel si i-a lovit masina. Noi primim de mici educatie rutiera. Tin minte ca prin clasele 1-4 (una din ele, nu stiu sigur care) a venit un nene militian la noi si ne-a zis regulile pentru pietoni. Toti invatam asta, dar nu prea tinem cont de ele. Dar cum de un caine stie cum sa traverseze strada? Pana acum am vazut zeci de caini traversand regulamentar.
Oare ei isi pretuiesc mai mult viata decat noi? Tot ce e posibil, din moment ce noi trversam precum oile.
Ar trebui sa luam un exemplu de la cel mai bun prieten al omului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu