joi, 22 ianuarie 2009

A dat norocu peste olteni

Azi, in drum spre servici ascultam Radio 21. Si ca orice dimineata in care te duci la munca, ai o stare asa mai amortita nici vesel nici trist. M-am inveselit brusc, insa, la auzul unei stiri despre Craiova.
Marti, o firma de marmura din Craiova a avut placerea unei ploi mai speciale. Pe toata marmura lor din curte a inceput sa cada din cer o "substanta maronie", dupa cum a denumit-o patronul firmei. Doua avioane care au trecut pe deasupra Craiovei si-au deversat tancurile septice asupra orasului, umplandu-l de rahat la propriu. Dupa ce ca orasul meu natal oarecum este in rahat, acum mai este acoperit si de rahat. Nu imi venea sa cred, ma prapadeam de ras. Acum chiar ca ne-am facut de rahat.
Patronul firmei de marmura spune ca are pagube de 100.000 de euro. Nasol. O sa aiba, pe viitor, clienti care o sa se laude ca au cumparat o marmura de rahat.
Si uite asa a dat norocul peste olteni, iar eu tocmai acum eram plecat din Craiova. Mare pacat, caci mi-ar fi prins bine 200-300 de grame de noroc. Asa putin macat pe un umar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu